Hemma i Blekinge

Nu är man hemkommen till Blekinge efter 17 timmars tågresa och 2 ½ timme bil resa...
När vi kom fram till Tenhult så bara gungade det i hela kroppen. Kändes som man tömt en flaska sprit..
Vi fick stek med potatis och sås när vi kom hem till Britt...
Igår kväll när tåget kom till Boden så stod vi ute på perongen och där ska ett par hoppa in med sina 2 hundar.. Tanten höll ena hunden i famnen men hunden bara gled ur frammen på henne så halsbandet och allt åkte av så hunden åkte ner mellan tåget och perongen... Och där vill man inte ramla ner eftersom tågpersonalen höll på koppla på bristovagnen så det var ju ström där nere..
Hunden började promenera under tåget och tanten skriker rätt ut och syrran hon flög ner och plockade upp hunden innan det kunde gått riktigt illa.... 

Denna packningen hem var absolut inget roligt att gå och bära på...
4 resväskor, en stor campingväska, 2 handväskor, 1 kylväska, 1 barnvagn och en ryggsäck.. Och alla väskor var verkligen överfulla.. 

Är helt slut i hela kroppen och min kusin har smittat mig med förkylning.... suck... 

Såhär roligt hade man på vägen upp till Luleå


Får lägga upp mer bilder sen.. Den vill inte fungera riktigt nu med att lägga upp.... 

Tror jag ska gå och slänga mig i duschen och sen blir det nog sängen rätt tidigt idag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0