Glass

Nu har man ätit glass med maränger,strössel och nöt topping..:D

Förresten den 18 feb så ska vi nog bila upp till Luleå för min moster ska gifta sig men min moster vet inte om att vi ska komma isf.. Kusin Jea ringde till mamma idag och sa att allt var klart och ordnat mm..:D
Mamma sa att hon skulle ta sig upp. Jag ba jag ska fan också med, Jag och mamma skulle nämligen åkt till Luleå i somras eftersom mamma, pappa och syskonen var på liseberg och gröna lund mm och hade det allmänt roligt och jag kunde inte följa med för att jag sommarjobbade... Så då sa mamma att vi skulle åka upp när skolan hade börjat...
Men det gjorde vi aldrig..
Så nu vill banne jag med följa med.
Sen ringde mamma till pappa och berättade detta att allt var klart och bröllopet skulle va den 19 feb på mosters födelsedag och så och då ville pappa också följa med så troligen så ska vi bila upp till Luleå för sis Flisan ville också följa med...
Så jag hoppas verkligen vi ska bila upp så det inte bara blir att mamma ska ta tåget själv upp...
Så då åker vi den 18 feb på morgonen och sen stannar vi och sover i Hudik och sen fortsätter vi till Luleå på torsdags morgon..:D Sen stannar vi där till lördagen och sen kör vi hem så vi är hemma på söndagen..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0