Åker hem

Har nyss ätit knäckebröd och druckit te till frukost. Tänkte jag skulle börja packa ner mina saker så dom är ihop packade...
Kusinen är på arbetsförmedlingen på möte..
Ikväll sätter vi oss på tåget igen för att åka hem...20.03 går tåget ifrån Luleå..
Igår så var vi hemma hos moster i princip hela eftermiddagen.. Vi åt middag där och så.... Packade ner babykläder och så... Jag undrar hur vi ska orka bära allt... Jag hoppas inte de är så långt mellan perongerna i sthlm för vi har bara 20 min på oss att hitta de tåget vi ska med...
Men men...
Nu ska jag gå och packa mina saker...
Kan inte blogga mer förens i morgon kväll när jag kommer hem till Blekinge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0