8/12 -09

Min dag har bestått av promenader.. Skönt var det att få komma ut och röra på sig igen efter att man suttit inne i flera dagar...
Leo var mindre glad när man skulle klä på han jacka och mössa.. Fy vad han skrek, Leo ville inte alls men han somnade gott i vagnen på väg hem till Kim..
Drack blåbärs te hemma hos Kim.. Friggs blåbärs te... Ska med ta och handla hem det teet.. Snart har man nog alla sorters te i skåpet tror jag..
Satt hemma hos Kim i 2 timmar innan jag promenerade vidare hem till mamma. Än en gång somnade Leo i vagnen så när jag kommer hem till moder så ställde jag barnvagnen på baksidan så Leo fick sova i barnvagnen ute i friska luften.. 
Jag tog en lång promenad med Flynn så mamma fick ha koll på Leo... När jag och Flynn kommer in igen så hade Leo precis vaknat så han sov nog ute i vagnen i 45 minuter.. 
 Skulle badat Flynn när vi kom hem efter promenaden för han luktade inte hallon efter att han varit ute på kenneln igår men eftersom mamma och Flynn ska ut där i morgon också så hade han luktat illa i morgon igen så jag får snällt vänta tills i morgon kväll eller torsdag och bada Flynn. Då ska Flynnan skrubbas...


Så istället gick jag ut i gargaet och hämtade ved och satte igång en brasa sedan kom Carro hem till moder och då skulle jag och Carro in till MCD och hämtade mat..
Leo stannade kvar hemma hos moder så länge.
Innan vi kör in till MCD så åker vi hem till mig för att hämta bilbarnstolen och då ser jag att lås och larm teknik´s bilen står utanför min port så trodde dom hade bytt kolvarna i ytterdörrarna men dom hade inte bytt den i min trapp så förhoppningsvis kommer dom och byter i morgon..
Pratade med Mickaela när jag kom ner till bilen igen för hon stod ute på sin balkong o rökte och då sa hon att dom hade varit hemma hos henne precis och bytt hennes kolv. 

Åkte in till MCD och hämtade maten och sen åkte vi tillbaka till mamma och käkade. När vi ätit klart så var Leo dunder trött så jag fick somna honom och sen packa hans skötväska och sedan klädde mamma på han jackan och satte ner han i bilbarnstolen sedan åkte jag och Carro hem till mig...

Klädde av Leo ytterkläderna sen tog Carro Leo medans jag packade upp skötväskan, gjorde välling till Leo och satte igång kaffe..
Carro matade Leo och sen somnade honom.. 

Satt och pratade en stund innan Carro körde hem.. 

Slängde mig i duschen, ren gjorde ansiktet med cleaner, satte en grön ansiktsmask, tvättade av ansiktet med ansiktsvatten, smorde ansiktet och klippte naglarna.... Fy bubblan vad skönt det var men man gör det alldeles för sällan..

Slängde på mig morgonrocken, duntofflorna och flätade håret sedan blev det soffläge för min del..  



Idag skulle jag och Carro varit på winnerbäck i Växjö egentligen men det blev inte av.. Men tur att det kommer fler tåg.. =)



Idag planerades en annan sak också... Jag och Carro ska ut på juldagen... =)



Ska ta och bädda ner mig i soffan nu med en filt och vänta på att hjärtat ska sluta jobbet så han kan ringa sedan blir det sängen för min del...



Älskar min son och tycker om mitt hjärta...


Kommentarer
Postat av: Cinne

Vi kommer ha super roligt gumman !! <3

2009-12-09 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0