7/12 -09

Har precis lagt Leo ner i soffan för han somnade i famnen...

Sitter och väntar på att samariten (vårdcentralen) ska ringa upp.. Dom sa vilken tid dom skulle ringa upp men jag glömde bort tiden så man får sitta och vänta..
Dom får boka in en tid till Leo så dom får kolla han ordentligt i öronen, lyssna på andningen mm.. Rätt trist att han ska ha feber till och från. I morse hade han ingen feber, låg på 37,4 men känner jag rätt så tror jag febern kommer stiga till eftermiddagen/kvällen....


Ska iaf inom coop idag och handla pepparkaksdeg.... =) yummi.... 


9 dagar kvar till Leo är 5 månader.. Tiden går så fort.... 


Ska kolla med min kära moder om hon kan ha Leo någon dag i veckan så jag kan hjälpa Marie att måla deras lägenhet, Marie ville ha hjälp... =)
Undra om det blir som sist? Jag med pensel i handen brukar inte alltid funka... Det är nog mer färg på mig än vad det är på väggen.... Förhoppningsvis så ska vi rolla och inte bara enbart så med pensel.. =)




Ska göra mig en kopp kaffe nu och ta en cigg på balkongen och fortsätta vänta på att mobilen ska ringa... 


 



Kommentarer
Postat av: Enniie

Borde också handla hem lite deg och göra pepparkakor. Julen närmar sig med stormsteg. tack för påminnelsen ! :)

2009-12-08 @ 13:33:43
URL: http://veeka.blogg.se/
Postat av: Hanna

vsg =)

2009-12-09 @ 23:24:41
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0