6/12 -09

Leo har ätit en hel portion gröt nu på morgonen.... Han sitter i sin babysitter nu och det är väldigt mkt prat och sprattlande från honom..


Kim hade skickat sms 05.41 den token och skrev att jag skulle höra av mig när jag vaknat... 
Kim kommer hit med frallor om ett tag..
Så då blir det andra advents frukost... 


Usch det känns inte ens som det är andra advent... Inte många dagar kvar på denna månaden heller innan det är ett nytt år... 


Jag ska ta och ställa mig och diska och plocka undan lite.. Damsugaren ska också fram... Ska rensa Leo´s byrå idag eller ikväll med för små kläder.. Vet att det ligger en j*vla massa strumpor där i som är för små...


När Leo vaknar på natten så flyttar jag över han till min säng så han får sova resten av natten där efter han har ätit, sätter på han sin snutte och täcke men eftersom han sparkar mitt täcke så ska jag pröva med att sätta Leo´s andra täcke i min säng så han får använda det om nätterna...
Han sparkar av sig mitt täcke så mitt täcke åker ner i påslakanet och nästan blir en enda stor boll... 
GULLUNGE.....


I förrgår så ringde familjerätten mig...
Vi pratade om allt möjligt.. Hon skulle bara lämna lite information..


Dags för kel och mys med Leo... =)





Tänk vad tiden går fort.... Man saknar tiden när han var nyfödd....


Kim & hennes sambo Daniel


 


Kommentarer
Postat av: Kim

Bebisen i magen vill också vara med på ett hörn ;)

2009-12-06 @ 13:45:49
URL: http://kiimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0