5/12 -09

När hjärtat kom hit i söndags så hade han med sig en present till Leo men han sa bara att det inte var något speciellt och att det var något litet bara...
När jag fick syn på denna saken så tappade jag nog näst intill hakan... Det var en meeega panda nalle till Leo som han hade hasat med sig... =) Så snällt.... Visste knappt vart jag skulle sätta den någonstans....

Hjärtat hade med sig en överaskning till mig också..:D
MINA STÖVLAR JAG VILLE HA... =) Ett par svarta overknee stövlar.. =)
Dom var slut när jag ville beställa dom så han fick nog sista paret när han beställde dom....


Hade massa mys när hjärtat var här...
5 dagar går alldeles för fort när han är nere...
Leo hade feber när hjärtat var nere också... Så blev att vi höll oss inne förutom en dag när vi var ner bjudna till Marie och Jens på middag...
Väldigt trevligt och väldigt god middag...



Leo har fortfarande feber..
Ringde sjukrådgivningen idag för att se vad dom sa och han jag pratade med sa att det inte fanns så mkt att göra men att vi kunde komma in så kunde han titta på Leo.. Tyckte att då kan jag lika väl avvakta tills på måndag så jag får komma till vårdcentralen med Leo...
Leo har varit meeega gnällig och ledsen idag....
Skulle nog aldrig badat Leo igår och skulle aldrig gått utanför dörren även om han var feber fri...
Kan vara det som gjorde att febern kom tillbaka...

För igår badade jag Leo och sen efter ett tag så klädde jag på han och sen promenerade vi ner till coop och sen vidare hem till mamma och var där ett tag innan vi promenerade hem igen... Hämtade ut mina bilder från coop som jag hade skickat efter för framkallning..:D


Igår kväll var jag och Leo även nere hos Micka och hade fredags mys med pizza och så.... Leo var lite gnällig av sig så vi var inte där så länge....


Idag har jag beställt kläder från HM som kommer nästa vecka.. =) =)




Jag tror jag ska ta och lägga ner min blogg, ta bort den helt...
Har väldigt stora funderingar på det...

Ska ta mig en kopp kaffe och cigg nu sedan blir det att se på tv och vänta på att hjärtat ringer....



Leo´s mega panda nalle som knappt går att krama runt...



MINA STÖVLAR =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0