30/12 - 09

Denna dag har inte alls varit min dag...

I morse så började dagen med att jag tappade varenda sak jag höll i handen... DL måttet åkte ur näven, korken till Leo´s bricanyl åkte ur näven mm....

Leo var lika jävlig i förmiddags som igår kväll.... Eller rättare sagt så har han varit sån hela dagen.. Han är ledsen, magknip och väldigt lös i magen. Det måste vara tänderna som är på g.. Men ännu känns inget litet gryn i munnen på Leo...
Tycker och hoppas att dom kommer nu snart....
Han dreglar dubbelt mkt mer nu... Nu är det till och med att bodyn har blivit blöt..


I morgon är det nyårsafton...

Jag har inte köpt några raketer för jag tänker på djuren.. Är man djurvän så tycker jag att man borde låta bli och smälla...
Finns flera stackars djur som är livrädda när det smäller... Mammas hund är en av dom...


Mamma har köpt jordgubbs mousserande vin till mig som jag ska ha mig i morgon... =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0