18/12 -09

I morse gick jag och Carro till la femme för jag hade klipp tid där halv nio på morgonen...
Det var verkligen segt att stiga upp, låg så skönt i sängen så jag ville bara ligga kvar och somna om...

Blev hel nöjd med klippningen.. Evelina som klippte mig är i min ålder i princip och jag trivdes med henne också. Det gör nog väldigt mkt vem det är som klipper... Kommer klart gå till henne fler gånger när det gäller klippning... Köpte osis puder som ger håret mer volym.. Kostade 139 kr..



När vi var klara hos frisören så promenerade vi vidare ner till polisstationen för jag skulle ha nytt idkort...
Blev nästan vansinnig när hon som satt i receptionen sa att man måste ha ett giltligt leg för att kunna göra ett nytt eller så måste ens förälder vara med och skriva på en lapp för att intyga att det verkligen är en själv....
Aja så det sket sig..
Gick vidare till hamrins café och åt frukost.. Baugette med saltrulle, ost, paprika, gurka och tomat..
När frukosten låg fint i magen så blev det en sväng på kappahl.. Självklart hittade jag kläder till Leo jag köpte...
4 bodysar, 2 pyjamas, 1 tomtedräkt och strumpor.. 
Carro hittade ett par benvärmare hon ville ha av mig i julklapp så summan slutade på 600 kr något.. =)
Vi gick ner till busshållsplatsen och väntade på bussen, lr Carro väntade med mig.. =)
Tog bussen hem till mamma där även min son var...

Var inte hemma en längre stund innan mamma, jag och Leo åkte in till stan..
Åkte först till polisstationen så jag kunde ta mitt idkort och mamma hämtade ut sitt pass som kommit.. Innan vi går så säger samma kvinna som satt där innan att jag måste EGENTLIGEN ha ett giltligt idkort när jag ska hämta ut mitt idkort när det är klart.. Jag bara vaaa?? Skojar du med mig?? Men sen sa hon är det jag som sitter i receptionen så behöver du inget giltligt idkort.. Så jag hoppas det är hon som sitter i receptionen när mitt idkort kommit annars får man vänta tills hon jobbar innan man kan ta ut det...
Skulle iaf vara klart runt den 28 dec...


Vi vidare till City gross för att handla... Och jag säger en sak... Massa folk... Shiiit.. Aldrig sett så mkt folk där innan.. Det var kaos i varenda gång, det stod vagnar varor som skulle packas upp precis överallt.. Var svårt att ta sig förbi...
Jag handlade så mkt...Massa burk mat till Leo köpte jag, majsvälling, jucie och gröt... =) Leo´s lager är fullt nu...


Har suttit och tittar på sista avsnittet av bonde söker fru.... Bönderna valde dom man trodde att dom skulle ta... =)


Ikväll kommer det verkligen bli sängen tidigt för min del... Ö
gonen går redan i kors och klockan är 21.38...

Ska plocka i ordning lite sedan är det dags för john blund....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0