16/12 -09

Idag är min älskling 5 månader gammal =) Tiden går så fort, man hinner inte mer än blinka..

I morse så var vi på BVC. Jag chansade på att han skulle väga mellan 9,5 - 10 kg men ack vad fel jag hade....
Leo väger 8630 g nu och är 68 lång... Leo hade inte gått upp mer än 620 g, fick nästan lite panik för att han inte hade gått upp mer men Eva på BVC sa att dom brukar inte gå upp i vikt när dom är så gamla så det var helt normalt... Eva frågade hur han sov på natten och sa att han kan fortfarande vakna en gång på natten någon enstaka gång och då sa Eva att jag inte ska ge han välling om nätterna längre.. Hon tyckte jag skulle ge Leo gröt på kvällen med så han håller sig mätt hela natten... Så enbart vatten kommer det bli om nätterna nu om han vaknar för att Leo inte ska få det som en vana... 

Leo har börjar rata modersmjölkersättningen nu... Han vill inte alls ha den.. Han åt ingen frukost förens vi kom hem från BVC vid 9 tiden. Hann inte ge han gröt på morgonen och han verkade inte hungrig heller så jag kände inte att det var någon panik...

Har snöat en massa idag.... Det gillas inte för min del...
Önskar att Leo hade kunnat sitta så han hade kunnat åka pulka men det går inte ännu.. Hoppas han börjar sitta själv snart så han får åka pulka i år om det kommer vara någon snö en längre tid...

Var ute och promenerade en runda med Flynn innan jag skorna syntes inte i all snö.


Har nattat Leo för en stund sen så får väl se om han sover hela natten eller om han kommer vara pigg i natt..


Nu är det endast 7 dagar kvar innan hjärtat kommer... =)


Snart börjar bonde söker fru på tv:n...
Undra om Per-Jörgen kommer välja någon av tjejerna Malin och My....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0