16/12 -09

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Japp föda barn =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade inget

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja några st.

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej

5. Vilka länder besökte du?: Har endast varit i tråkiga kalla Sverige

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Nja det tror jag inte

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 16 juli när Leo föddes, 30 augusti när Leo döptes, 28 oktober när jag träffade hjärtat första gången och den 14 november när jag blev tsm med hjärtat

8. Vad var din största framgång 2009?: Att man blev mamma

9. Största misstaget?: Finns nog ett par st men inget man skriver här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Nej frisk som en nötkärna

11. Bästa köpet?: Massa babysaker =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Leo

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Leo, familjen och ny kärlek =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Finns nog inga direkta

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare, gladare kan man nog inte vara

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Inget vad jag kan komma på.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Inget här heller

18. Hur tillbringar du julen?: Hemma hos familjen med pojkvännen

19. Blev du kär i år?: Ja mer kär än någonsin =)

20. Favoritprogram på TV?: Ensam mamma söker, bonde söker fru, idol, mammas pojkar

21. Bästa boken du läste i år?: Läser inte böcker, räcker med dagstidning..

22. Största musikaliska upptäckten?: Inget

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Minns faktiskt inte vad jag fick. =/

25. Något du önskade dig men inte fick?: nae? eller ja..alla önskar väl sig en miljon men inte får man de ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Åt tårta och firade midsommar =)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Nej absolut inte.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: .......

29. Vad fick dig att må bra?: Leo och min familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ingen

31. Vem saknade du?: Ingen tror jag

32. De bästa nya människorna du träffade? Tror inte jag träffade några nya människor direkt

33. Förlorade du en vän 2009?: Nej

34. Gjorde du något i år som du aldrig trodde att du skulle göra?: ..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0