15/12 -09



Min älskade son innan det var dags att hoppa ner i badet... =)







Snöat en massa idag och det ogillas VÄLDIGT VÄLDIGT MYCKET...

Idag har Leo´s älskade faster varit på besök hemma...
Hade bebis bus, prat och fika på listan... Leo passade på att bada med så faster kunde ta lite bilder på Leo när han plaskade..
Varnade henne att Leo plaskar i vattnet men så mkt han plaskade idag har han aldrig gjort och jag var totalt genom blöt på mina byxor. Såg ärligt talat ut som jag hade kissat ner mig....

När Leo´s faster skulle köra hem så passade jag och Leo på att åka med hem till mamma..
Leo somnade en stund på soffan och när han vaknade igen så sa mamma att jag skulle gå hem till Kim på kaffe för att vara barnledig i någon timme
Satte på Flynn sin jacka sen promenerade vi hem till Kim...
Satt och pratade och drack blåbärs te... Så gott...

Vet inte hur många gånger jag höll på halka på vägen hem till Kim men höll nog på halka fler gånger på vägen hem...
I backen blev det mus steg ner..





När jag och Flynn kommer utanför Kim´s port så kommer det en man med typ 6 chihuahua hundar och en stor hund.. Var massa koppel och hålla reda på för han.. Han tappar ett koppel och helt plötsligt ser jag en liten vit chihuahua komma springandes över vägen och mot oss o den skällde... Flynn sa inte ett ljud, den lilla vita hunden stod och skällde framför Flynn men Flynn brydde sig inte och den vita hunden hoppade när han skällde. Mannen ropade på sin hund men hunden lyssnade inte.. Tror hunden hette Hector..
Jag försökte ta kopplet till chihuahuan men lyckades inte sen sprang hunden ut över vägen och mot sin ägare fast ett antal meter ifrån han så han fick snällt gå och hämta sin hund..:D
Så söt...


Leo ska vara på bvc 08.30 i morgon bitti.... Fyy


Jag vill ha en skoter som man kan köra runt på... Vad härligt det hade varit...


I morgon är det även bonde söker fru.. Såg att det är bonde söker fru torsdag och fredag också... =)
Alla bra tv program slutar nu under vintertiden.. Så surt, vad ska man då glo på om kvällarna?









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0