10/12 -09

I morse så var mamma o jag och tog gris vaccinet.... Så nu är det med klart och nu behöver man inte oroa sig att man ska dö..
Har fått höra att gris influensan är på väg att dra sig tillbaka... Och det är ju bra...

Åkte hem till mamma när vi var klara och tog en kopp kaffe innan det var dags att köra till Kristianstad..
Skulle till babyproffsen och köpa en julklapp till Leo från min ÄLSKADE kusin JEA....
Hittade lite annat smått och gott inne på babyproffsen med som jag köpte till Leo som han ska få i julklapp... Min älskling är värd det bästa... 

Åkte inom skopunkten och köpte ett par fodrade stövlar. Gick in på willys och handlade 2 paket blöjor och mat till Leo...

Leo vaknade när vi var inne på babyproffsen så vi åkte inom mammas barndomsvän Kent på vägen hem och tog en kopp kaffe så Leo kunde få mat och en torr blöja på sig... Var ju inte direkt igår man var där.... Alltid trevligt och hälsa på Kent...

Trodde vi skulle köra hem direkt efter vi varit hos Kent men det skulle vi inte.. Vi fortsatte färden mot Olofström för mamma skulle handla hundmat till Flynn sedan åkte vi hem till moder..


Mamma är hos grannen på fika nu så sitter och väntar på att hon ska komma tillbaka så ska vi åka ner till coop en runda och handla lite och hämta ut mitt HM paket med mina kläder som har kommit idag... =)


I kväll är det nog sista programet av mammas pojkar på tv och jag LOVAR jag ska sitta bänkad framför tv:n då...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0