9/8 -09

Gått några dagar sen man skrev här sist men som vanligt så har det inte hänt något speciellt dessa dagar.
Carro har varit här i veckan och lekt med mig och Leo och Kim o Daniel har också varit här i veckan och natten till idag så sov Kim här..

När Kim gick hem idag så slängde jag mig i duschen och sen tänkte jag lägga mig på soffan och vila men det kunde jag ju glömma för då vaknade Leo.
Så han har precis somnat..

Ikväll kommer Carro en runda efter hon jobbat, fick skicka bud med henne till att köpa ersättning till Leo.
Har inte så många kvar så hade inte klarat mig tills i morgon..

På tisdag så kommer Carro och lämnar mina vita toblerone som jag har beställt av hennes släkting.. Eftersom dom inte finns att köpa i Sverige så skickade jag bud med han eftersom han kör lastbil utomlands..:D *GOTT*

Sitter och funderar på vad man ska ta sig till...
Kanske ska ta och vila en stund nu eftersom Leo somnade precis...

Ska ta mig något att äta iaf och sen blir det vila för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0