28/8 -09

Ett par dagar sen man bloggade nu... Har inte haft tid att blogga....

Carro har varit hos mig i princip hela helgen och veckan.. Alla dagar utom 1 tror jag.:D Hon sov här en natt också.
Hon har handlat med sig mat till Leo när hon ändå kör ifrån stan mm..:D Tack gumman..

Även Leo´s pappa har varit på besök 4-5 gånger denna veckan om inte mer..
Leo´s farmor, faster och farfar har varit här och hälsat på... Leo fick en jätte söt nalle av faster och han fick en fleece jacka och en pyjamas av farmor..

Nu är det fredag igen och det händer inte så mkt om dagarna..

Pappa kom hem i onsdags så då promenerade jag med barnvagnen hem till dom...

Annars har det varit planering inför dopet på söndag..

Har bäddat rent i min säng och i Leo´s säng idag.. Plockat i ordning lite och så..

Kim kommer hit en runda sen när hon ska ta bussen hem från stan och Carro kommer också senare..

Mamma va här nyss och lämnade Leo´s rena tvätt och lämnade Flynn.. Ska va hundvakt en stund. Mamma o pappa skulle in till staden och handla... Leo ligger och sover på soffan men tror han vaknar snart då han sovit ett bra tag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0