20/8 -09

Bara en stund efter att jag lagt Leo så ringde jag ju mamma angående Leo´s snuttefiltar...
Mamma sa att Kevin skulle komma upp med dom vilket han gjorde...
Så fort jag och mamma la på så ringde mobilen igen.. Den har gått på högvarv hela dagen.. Då var det syrran som ringde och frågade om jag hade det tråkigt och om jag hade någon vän hos mig...
Hon ville komma upp en runda med Flynn.. Hon var bebis sugen men Leo sov så det blev inget bebis kelande för hennes del...
Jag och syrran satt och snackade om piercingar, blondiner, hårförlägning mm....
Sa vad jag tyckte och tänkte....
Syrran ska få pierca sig nu.. Hon skulle göra det i morgon tror jag.. Pierca sig i läppen...

När jag och syrran sitter och dricker kaffe i soffan så skickade Carro ett sms att hon saknar mig.. Saknade henne med så skrev att hon fick komma hit om hon ville..
Självklart ville hon det.. Hon skulle dra med sig ett par filmer men när hon kom så hade hon glömt dom men hon tog med sig sin data iaf så vi har något att göra..:D Haha....
När Carro kom så gick syrran och Flynn....

Så fort någon har gått så har det kommit någon annan.... =)

Nu ska jag ta emot låtar från Carro om hon har någon bra.. Vill bränna en cd skiva men har inte tillräckligt med ny musik för att fylla upp en skiva.. Man vill ju inte ha samma låtar på flera olika skivor bara för att ha...

Jag tror att Leo kommer vara en piggelin inatt... Så mkt som han sovit idag... Han har varit vaken i 3 timmar på förmiddagen men annars har han bara sovit, vaknat för att äta och byta blöja...

Nu ska jag be Carro skicka musik....



Något år gammal bild på mig och Carro..
Vi var i Växjö på samarkands parkering och dampade loss lite... Det var tider det... Oförglömliga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0