13/8 -09

Blev ingen frukost för min del i morse för Leo vaknade..
Gav Leo mat och sen klädde jag på Leo kläder, vi åkte ut till Gungvala för att hämta hem Flynn och Spike..
Leo somnade om igen men det var inte länge han sov. Så fort vi kom hem så vaknade han så då var det dags för lite mer mat.
Leo och jag somnade i soffan, Leo somnade på mig.. Vet inte hur länge jag sov..
När jag klev upp så sov Leo fortfarande så jag la han ner i soffan sen började jag koka hans flaskor, skala potatis, skära upp falukorv.. Skulle laga middag..
Idag blev det korvsoppa...
Hur lätt som helst att göra och j*vligt god.. 

Precis när maten var klar så vaknade Leo.. Jag värmde modersmjölkersättning som mamma gav han.. 
Vi satte oss och började äta när han somnat om igen.. 
Efter maten så plockade jag disken och startade diskmaskinen.. 
Så nu är det dags för slappe tid i soffan igen.. 

Ska ta mig en kopp kaffe och titta på tv.. 
Någon som vet om det är något bra på tv:n ikväll?? 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0