12/8 -09

Ska inte skicka bilden till min bror, han tar den när han kommer hem istället...
Sa till min bror att jag skulle skicka bilden till han och då tyckte han att jag skulle skydda den på något sätt.. Sa att jag skulle lägga plastfolie om bilden men de tyckte inte min bror...
Han tror den skulle böjas på vägen till Norge så bilden blir förstörd..


Ikväll har det varit en riktig slappe kväll på soffan för min del..
När Leo vaknade så gav jag han mat och sen somnade han om lika snabbt igen på min axel.. La mig ner i soffan så vi låg och myste i soffan... Låg så i 2 timmar innan jag gick och la han i sängen...

Min kusin Jenny har varit här ikväll med sin kompis..
Jenny är ute i Sandbäck  och hälsar på där hon hade sin praktik. Hennes kompis sommarjobbar där..
Men i morgon ska Jenny åka hem till Nybro...

Kände mig inte speciellt social när dom var här... Det var ju förlossningskliniken på tv:n och sen var det riskförlossning så jag satt och stirrade in i tv:n... Nu är det bara skit på tv:n igen..

Ikväll öppnade jag den vita tobleronen... Njöt rikigt av den första biten... =)

Ska ta och göra mig i ordning för sängen nu och jag ska ställa mig och koka Leo´s flaskor så han har rena till natten och morgonen...
Sen blir det sängen för min del...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0