11/8 -09

Klockan är 01.14 och mamma körde nyss och lämnade syrran och Danne på Brunnsvägen...

Danne, Ida och Lee kom ner till mamma igår kväll och vi satt och snackade en massa och käkade pizza innan dom skulle hem till Alle för han fyllde 18. Dom skulle hem till Alle och se vad det var för något folk där om dom skulle festa....
Danne ångrade att han åkte med dom upp till Brunnsvägen så jag sa till Danne att komma ner igen.. Mamma körde upp och hämtade honom.. Ida och Lee stannade kvar på Brunnsvägen...
Plockade disken medans mamma körde upp för att hämta Danne.. Sedan hann vi sätta igång en film och sedan ringde Ida och sa att hon kommer ner för Lee ville festa men Ida tyckte det var tråkigt så hon kom ner till mamma och kollade på filmen Leon med mig och Danne...
Var jävligt länge sen man träffade Danne.. Över ett år sedan och då hade han en väldigt svartsjuk flickvän som blev meeeega sur för att jag och Daniel stod och pratade så hon försvann illa kvickt iväg... Han fick veta igår (måndag) att jag och Ida var syskon.. Haha han hade blivit helt chockad, stackars pojk..:D Men det var väldigt kul och träffa honom igen..

Danne har suttit och ritat en skiss på min tatuering jag ska ha på handleden... Bad Danne rita den me tanke på att han är MEGA duktig på rita... Men han hade inte en ordentlig inspiration nu sa han.. Han får det bäst när det regnar ute så jag hoppas det blir regn eller åska snart.. HAHA.
Danne har suttit och kelat med Leo och Leo var vansinnig så det såg rätt roligt ut för Danne fick panik och inte visste vad han skulle göra.. Bild på det kommer in sen, var bara tvungen och knäppa en bild :D Men tror den blev rätt suddig som alla andra bilder man tar med mobilen..*suck*

Nu får det snart bli sängen för min del.. Blev inget vilande idag.. När jag tänkte gå och vila så vaknade Leo som vanligt.. Sätter tydligen in dålig tajmning på när jag ska vila..
Leo sov inte speciellt mkt på måndagen.. Han vaknade varje timme i princip och likadant på kvällen att han inte ville komma till ro ordentligt...
Men när han väl somnade så somnade han gott i mormors famn..


Om ett par timmar när det är morgon ute så kommer Danne ner hit en sväng innan han ska ta bussen in till stan..


I morgon ska jag hem till min lägenhet en sväng för att kolla om Leo´s bilder har kommit..
Ska även kolla efter den pappersrullen som man lägger ut på golvet när man ska måla eller tapetsera, syrran ska ha den.. Danne ska ta och måla hennes vardagsrum...


Nu får det bli läggdags...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0