11/8 -09

Höll precis på somna in i natt när jag hörde att Leo var på g att vakna så det var bara skynda sig upp och värma modersmjölkersättningen innan han skulle börja skrika.
Uret var 02.38 och jag var svin trött..
Leo somnade om rätt snabbt igen.. Sen vaknade han vid 5 tiden och sedan vid 8..
Efter att han fått modersmjölkersättning vid 8 tiden så somnade han om en stund..
Jag kunde inte somna om så jag klev upp och satte på kaffe och plockade...
Leo sov knappt en timme innan han vaknade till liv... Sen efter det så sov han inget mer på förmiddagen.. Vid 12 tiden så kom Danne..
Satt och snackade, kollade på tv och lekte med Leo..
Leo var över trött och han var förbannad, vid 1 tiden så somnar Leo... Och vid ett tiden så kom syrran och Lee ner också.. Då slängde jag mig i duschen.. Den var efterlängtad.. :D När jag står i duschen så kommer jag på att det är tisdag idag och Carro skulle komma och lämna mina toblerone som jag hade beställt.. Ringer till Carro för att fråga vart hon höll hus och frågade henne om hon mindes vilken dag det var idag..:D Haha
Efter att jag pratat med Carro så kommer vi alla fram till att Lee skulle laga middag här idag så syrran och Lee åkte till city gross och handlade medans Danne stannade här och höll oss sällskap..
Carro kom också efter en timme.. Hon hade med sig kläderna hennes släkting köpt från tyskland till Leo..:D Jätte fina kläder..
Carro hade köpt en tröja och ett par urgulliga byxor till Leo... Jag och Carro åkte hem till min lägenhet för att kolla min post.. Skulle kolla om Leo´s bilder som jag beställt hade kommit.
När vi är utanför mitt så kommer Pierre gående och är på väg upp till min lägenhet för att vattna mina blommor.. Han har hand om dom nu när jag inte är hemma..
Även om jag och Carro skulle upp till lägenheten så följde Pierre med.. Han tog vattenkannan och vattnade blommorna även om han inte behövde det. Leo´s bilder hade kommit. =) Hade fått ett papper från skatteverket att dom mottagit Leo´s lapp om hans namn..:D 
När Pierre är klar med vattningen av blommorna så säger han att jag och Carro kan komma ner på en kopp kaffe när vi är klara.. Ringer till moder och säger att jag och Carro bara ska in till Pierre på en kopp kaffe så hon inte undrar vart vi tog vägen. Mamma var hemma med Leo men Leo låg och sov..
När vi sitter hemma hos Pierre på balkongen och dricker kaffe så ringer syrran till mig och säger att jag och Carro får åka in till city gross, jag frågar varför och säger men ni var ju där nyss och då säger syrran att hon köpte fel modersmjölkersättning.. JAHA... Mamma visade ändå henne vad hon skulle köpa för några innan hon och Lee åkte in till affären.. Ida hade köpt med pulver och det var inte det jag skulle ha..
Så det var bara dricka upp kaffet och sedan åka hem till mamma och hämta pulvret, Lee stod och höll på med middagen när vi kom hem..
Tog kvittot och pulvret sen var det bara sätta sig i bilen på g in mot stan..
Var i princip helt folk tomt inne på city gross.. Blev förvånad, alltid när man varit där så har det varit fullt med folk..
Så det var bara in och ut i affären sen var man på g hem igen.. När vi kommer tillbaka till mamma så är Lee nästan klar med maten..
Leo hade vaknat en gång medans jag och Carro var inne i stan.. Så han sov mellan 13.00 - 17.00, mamma hade gett han mat,bytt blöja och sedan hade han somnat om igen..
Så då sov han mellan 17.30  - 20.00. När Leo vaknade så körde Carro hem, jag bytte blöja och gav han mat sen somnade han om igen så nu ligger han och sover igen..
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt.. Har inte vilat något alls idag..
Danne, Lee och Ida gick hem efter vi hade ätit middagen.. Danne har varit här och hållt mig sällskap hela dagen..

Bara känner hur trött man är.. Ögonen är på g att gå i kors. Ska ställa mig och koka Leo´s flaskor nu och sen blir det sängen för min del..

Känns som man skrivit allt i en enda röra idag.. Är så trött, känns inte som något i texten har något sammanhang, Men men ni fattar nog ändå tror jag...


I morgon ska jag till familjerätten på förmiddagen och sen på eftermiddagen så har jag bvc..

Ne nu ska jag koka Leo´s flaskor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0