10/8 -09

Mamma berättade för någon dag sen att moster hade skickat ett paket till Leo.
Idag när jag går ut till brevlådan för att ta in posten så ser jag ett kuvert med mitt namn på.. Såg att det stod namnnappen på brevet.. Fick panik.. Visst jag har varit inne på deras sida men jag beställde inga nappar..
Öppnade brevet och i det låg tre nappar som det står Leo på.
Gick in till mamma och sa till henne att de har kommit tre nappar till Leo med sitt namn men jag har inte beställt något.
Mamma sa då att det var moster som hade beställt dom till Leo..
Och då lättade hjärtat.. Trodde först dom skickat nappar trots att jag inte beställt..
Jag frågade mamma om det var det som var paketet.. Och det var det.. Jag trodde paketet skulle komma på posten som det alltid gjort innan.. 
Så därför hade man mer panik.. Mamma sa att paketet skulle komma hit. Men jag tänkte avin kommer hit men att vi får hämta paketet på posten.. :D
Men så var inte fallet idag..:D Men nu kan Leo va fin om munnen..:D Nu har han en del nappar. Har några st hemma plus att jag köpte 2 nappar häromdagen och nu har han dessa tre nappar med sitt namn på också..


3 st NUK baby ljusblåa  nappar var det som kom..:D


Leo ligger och sover i sin spjälsäng nu.. Han har sovit 1 ½ timme tror jag..
Sitter och funderar på vad man ska ta sig till.. Funderar på om man ska ta och slänga sig i duschen nu innan mamma ska åka till läkaren för sen går hela dagen och mamma ska till läkaren i Karlskrona med så det kommer ju ta sin lilla tid..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0