Promenad och middagen

Blev en promenad med Flynn innan middagen.. När jag och Flynn kommer ner till brandstationen så kommer det ett par på cykel och solen bländar väl henne i ansiktet och hon började vinka.. Men hon kanske trodde jag var någon annan.. Jag hälsade iaf inte tillbaka.. Jag kände inte igen henne eller något...
Var väldigt skönt att ut och gå... När jag och Flynn gått halv vägs så sparkar barnet till mig i sidan igen så de gör svin ont...
Fick gå mega sakta för att man skulle ta sig framåt... Tänkte snart orkar jag inte gå längre men sakta men säkert så tog jag mig runt rundan, tog helt enkelt bara lite längre tid...
När jag och Flynn kommer in igen så är det någon enstaka minut tills middagen är färdig...
Satte mig vid bordet och väntade. Började mosa mina potatisar.. Haha..:D Tog ett lass med kokta grönsaker med.. Det är så himla gott...
Efter middagen blev det en liten kopp kaffe som jag inte ens drack upp... Sen hängde jag upp tvätten och gav Flynnan sin mat..
Så nu är han med mätt och belåten.. Tänkte jag skulle fixa dom sista papperna nu innan man ska hem och hem till Kim en runda... Kom på att de var något papper jag hade kvar...
Känns som man hållt på med kontorsarbete idag när man hållt på med massa papper...

Ska ringa kabo i morgon och kolla om man kan komma in och skriva kontraktet för den nya lägenheten i morgon istället för att behöva åka in på måndag....

Ne dags att fortsätta innan ögonen börjar gå i kors..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0