Natten

I natt var det inte alls skönt att sova..
Jag var så varm och jag svettades så mkt. Kommer det vara såhär i tre månader till så kommer jag verkligen avlida..
Nu är det verkligen dags att byta från duntäcket till tunnt täcke känner jag...
Iaf så klev jag upp vid 11 tiden idag..
Klädde på mig och gick ner till tvättis för att kolla om de fanns någon tid till mig och visst gjorde de det så jag bokade från 12.00 - 17.00.
Gick upp i lägenheten och började sortera tvätten och tog bort sängkläderna från sängen... Mest jobbiga är nu att nu kan jag inte duscha förens mina handdukar har torkat för jag har ju lagt ner alla dom andra handdukarna...
Satte mig och åt frukost.. Kräm med cornflakes och mjölk med en ost smörgås...
Sen var det dags för att springa ner till tvättstugan när klockan var 12.00. Efter tvättis sprang jag upp till Kim på en kopp te och var där tills jag skulle ner till tvättis igen... Satt och viftade med allt i ansiktet som man kom åt..
Så nu sitter man hemma och glor runt i sin lägenhet. Tänkte jag skulle packa ner lite mer saker.. Men i vilken ände ska man börja..? Tittar man sig om i lägenheten så står de bara kartonger över allt.. Jag håller på bli tokig.. Har ju snart ingenstans att få plats med mig själv... .

Måste ta upp min skink snitchzel från frysen med så den hinner tina upp innan man ska tillaga den...
Får bli ris med bea sås och snitchzel idag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0