Lägenhet

Vaknade vid 4 tiden i morse och då var jag helt pigg, tänkte att nu kan man ju inte gå upp finns ju inte en människa som e vaken då..
Försökte somna om.. Låg och vred och vände mig i någon timme innan man lyckades somna om.. Vaknade vid halv tio tiden och klev upp...
Ringde mamma och kollade vad hon hade för sig och sen ringde jag Lena på kabo för att kolla vilken lägenhet det gällde som hon hade ringt om..
Det var den på Triangelvägen här i Svängsta.. Ska kolla på den idag klockan 13.45... Hoppas bara den är fin... Är ap stora balkonger där med...
Jag hade tänkt jag skulle tvätta idag men det sket ju sig me tanke på att jag ska kolla på lägenheten så jag tog med mig 60 tvätt och gick ner till mamma och slängde in....
Tog även kläder så jag ska slänga mig i duschen här...


Såhär ser planlösningen ut på tvåan på triangelvägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0