Jönköping

På måndags morgon åker jag och mamma till Jönköping för det är en kille från Skövde som ska komma och titta på min brors bil.
Så i morgon åker min brors bil till Jönköping och jag o mamma kommer dit på måndag förmiddag.
Ska inom Ikea där och köpa soffbordet och den där badrumsmattan.:D
Ska även inom babyproffsen och hämta den baby boxen med blöjhinken..
Var meningen att vi skulle vara där uppe över dagen men vi stannar i Tenhult tills tisdagen, blir enklast så med Flynnan som också ska med.
Så i morgon kväll så kommer jag sova nere hos mamma eftersom vi ska åka så tidigt på morgonen..


Är massa Ikea nu och det gillar jag.. =)
Blir att åka till Ikea i sommar igen innan bebisen kommer..


På fredag kommer även min bror hem från Norge..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl komma upp på en te när du kommit hem sen? Hade vart kul att träffa dig, det va ett tag sen nu

2009-04-19 @ 23:02:33
Postat av: Kim

Du kan väl komma upp på en te när du kommit hem sen? Hade vart kul att träffa dig, det va ett tag sen nu

2009-04-19 @ 23:03:32
URL: http://kiimpim.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja de kan jag göra..:D

2009-04-20 @ 08:25:09
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0