Hemma från Ikea

Nu är man hemma från Ikea..:D
Var så skönt att bara gå där idag, var inte så mkt folk heller så man slapp trängas och man kunde gå och bre ut sig om man hade velat göra det.
Köpte mitt köksbord,vägghylla,en tavelram, såna tavelkort, 1 tallrik som jag slagit sönder, 3 muggar, en pallstol, påslakan mm.. Skulle köpt den sängramen jag ville ha men mamma ville också handla lite så då struntade jag i sängramen så länge.. Ifs så hade den inte gått in i bilen ändå me tanke på att jag satt i baksätet...
Skulle ha soffbordet också men då hade de utgått från Ikea i Älmhult så jag får köpa de på Ikea på måndag i Jönköping för där hade dom 23 st på lager.
Jag, mamma och Pia köpte mat i resturangen på Ikea och jag tog nog världens äckligaste mat..
De enda som var gott på den tallriken var kycklingfilén de andra går inte ens beskriva vad de var för något...
Köpte även en jordgubbscheesecake och den var väldigt söt men jättegod..:D
Vi promenerade runt i 3 timmar på Ikea. När vi kom ut så ville jag gå in en runda igen men de pallade mamma och Pia.

Får ha mina saker här hos mamma så länge för i min lägenhet finns de ingen plats att stoppa in massa kartonger för där står redan flyttkartonger precis överallt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0