Hann inte

När jag och mamma kommer fram till djuraffären i Ronneby så ser vi att dom öppnar inte förens klockan 11 och klockan var någon minut över 10. Jaha tänkte vi och tar en sväng med Flynnan för att fördröja tiden lite.. Men när vi kommer tillbaka så kommer de ner en gubbe som jobbar på reklam saken som ligger ovanför djuraffären. Ägaren till djuraffären var också där så han öppnade dörren till oss trots att dom inte öppnade förens 11 så vi fick komma in en halvtimme tidigare och köpa maten..  Det var väldigt snällt.
Åker till Karlshamn för att hämta ut min kaffekanna och när vi kommer fram så säger han 220 kr... Vaaa? Kostar en jävla kanna 220 kr?? Jaja det var bara att betala...
Vi åkte sedan vidare till sjukhuset för vi skulle in på apoteket och köpa fästinghalsband till Flynn men parkeringen var så smockad med bilar så vi körde in till stan i stället... Och innan vi går in på apoteket i stan så går vi och tittar på marken för mamma tappade husnyckeln igår kväll på torget men hittar inte den.. Är ju som att leta efter en nål i en höstack. Säkert någon som tagit upp den...
Hann inte inom min tvåa för att kolla hur långt Eskil kommit med tapeterna...*suck*
Får väl kolla med vaktmästaren på måndag om Eskil är färdig eller inte...

Idag har jag köpt årets första glass..  Magnus almond eller vad den hette..:D Rätt god..:D

Prövade även ringa Ann-Christin på arbetsförmedlingen men hon skulle återkomma på måndag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0