Gick bättre än jag hade förväntat mig

Gick väldigt bra på mötet idag... Trodde jag aldrig.:D Gick mkt bättre än vad jag hade förväntat mig..
Var full smockat med folk på torget idag.. Nu har alla orkat sig ut... Satt fullt med folk vid frontänen och så...
Jag och mamma köpte oss en varsin munk som vi gick och tuggade på...
Åkte till CityGross och handlade och sen åkte vi hem...

Ringde min kära vaktmästare och kollade med han om han var på kontoret så jag kunde komma och välja tapeter...
Men jag skulle komma på måndag och välja tapeter och golv.:D
Golv??? Det visste jag inte.. Uffe sa ja Ola sa det men jag vet inte vad Ola är ute efter.. Haha dom är för goa..:D
Så jag skulle få nytt golv i vardagsrummet och i sovrummet också..:D Då är princip hela lägenheten nyrenoverad sen.:D Fan vad gott..:D


Nu ska jag slänga i mig något i magen och sen jag och mamma damsuga bilarna..:D

I morgon ska vi grilla.:D *äntligen*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0