4/4 - 5/4

Igår var man ute i princip hela dagen...
Hjälpte mamma kratta i trädgården, satt och glodde på pappa när han bytte däck och vaxade dom och tvättade bilarna och hade sig.. Jag hjälpte också till med att spola av.. Wieeho vad duktig jag kände mig.. Haha...
Sprang ut och in hela tiden kändes det som... Blev för varmt att sitta ute hela tiden för min del så jag fick gå in några minuter emellanåt...
Sen skulle pappa hjälpa Kevin med reklamen så då följde jag, mamma och Flynn också med och gick reklam rudan och sen bjöd Kevin o Adams mamma på fika så då satt vi ute och fikade.. Så skönt de var..
Sen åkte vi hem och mamma o pappa fortsatte i trädgården och jag var lite halvt trött av mig så jag gick och vilade på soffan en stund och när jag vaknade så höll pappa på grilla..:D
Var så gott med grillat igår...
Jag var så sugen på något igår och ville baka men pappa och Adam hade tagit all vetemjöl till pinnbrödet dom gjorde och jag o Ida gick hem för att se om jag hade vetemjöl men självklart var de slut hemma hos mig med och Ida hade inte heller något vetemjöl..
Kom ner till mamma igen och la mig på deras säng för mamma satt o spelade på datorn och jag slocknar till.. Vaknar emellanåt.. Kliver upp vid några minuter över 10 när pappa ska gå och lägga sig...
Följde med mamma kvälls rundan med Flynn och sen blev det sängen för min del. Pallade inte gå hem och de hade varit onödigt för jag hade fått gå ner där när jag vaknat på morgonen igen...

Vaknade flera gånger i natt med.... Mellan 4-5 tiden i morse så låg jag helt klar vaken och självklart var bebisen i magen med vaken...
Sparkade för fullt. Underbar känsla men inte när man helst vill somna om...
Tog flera timmar innan jag kunde somna om igen.. Vaknade sen vid nio tiden.. Klev upp och gjorde mig en kopp te. Pennan kom på besök och hade Ozzy med sig... Så Flynnan och Ozzy sprang runt på baksidan och lekte för fullt...
När Pennan och Ozzy kört så käkade jag frukost och sen tog jag min data och packade ner några tidningar och sen gick jag hem.. Kom hem och började packa ner glasen i vitrinskåpet och slängde ner plastburkarna mm.. Kim och Daniel kom på en kopp kaffe.. Kim hade med sig tapetboken så jag satt och glodde i den. Har hittat tre snygga fondväggar men nu är frågan vilken man ska ha?
När dom gick så slängde jag mig i duschen och har precis gjort mig i ordning ska åka på kalas i Asarum hos pappas bror...

Ska ta med mig tapetboken ner till mamma så ska hon få säga vilken fondvägg hon tycker att man ska ha..:D
I morgon ska man ju välja golv och tapeter och sen ska man in till stan och skriva kontraktet på tvåan..:D På tisdag ska Carro komma hit på en kopp kaffe och då ska hon ha med sig kartonger till mig..:D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är inte samma tapeter i denna tapetboken som i den gamla,. så du vet.

2009-04-06 @ 07:52:33
URL: http://fjanti.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej jag märkte de när jag kom ner till kabo i morse.:D

2009-04-06 @ 12:23:36
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0