3/4 - 4/4

Fredagskvällen slutade hemma hos sis Ida.
Vi gick ner till konsum för att handla cola och lite godis som vi skulle ha till filmen vi skulle se.. Såg en film jag redan sett men Ida hade inte sett den så jag offrade mig en gång för att se den igen.. Cinderella story..
Och efter den filmen blev det nästan en hel film till men då blev de another gay movie tror jag den hette... .
Sen var jag helt slut så jag gick hem för att lägga mig...

Vaknade flera gånger i natt.. Kunde verkligen inte sova.. Värmen i kroppen håller på ta kål på mig. Jag har alltid kunnat sova med duntäcke 365 dagar om året innan men nu blir de dags för mig att byta till svalare täcke.. Sover inte ens med täcket på mig.. Ligger endast och kramar de, så har de varit varje gång jag vaknat iaf..:D

Vaknade en gång vid 1 tiden och var helt klar vaken. Tvingade mig själv till att somna om.. Vaknade vid 3 tiden och 4 tiden men då finns de ju inte en människa uppe som man kan börja härja omkring med. Så jag fick helt enkelt ligga i sängen och försöka sova tills klockan var iaf 8...
Tittade på klockan varje timme.. Kändes som tiden inte alls tickade...
När jag väl tyckte att man kunde resa sig upp ur sängen så satte jag igång datorn och låg och tittade lite på nätet i sängen innan man klev upp...
Bäddade sängen och plockade i ordning lite, Tog ett stort glas o´boy och det var nog de bästa som man kunde ta den morgonen.. Iskall o´boy...:D
Slängde mig i duschen och när jag kommer ut ur duschen så håller jag på smälta bort.. Man kan knappt göra något förens man är hur varm som helst...
Skulle ju gå ner till mamma också.. Skulle jag gå naken för att inte svettas ihjäl?
Satte på mig jackan. Tänkte först ta fleecejackan men sen kom jag på att den är svart och då blir de ännu varmare och sen vet man inte hur vädret blir i eftermiddag och då kanske de är kallt så då fryser man istället...
När jag väl fått på mig skor o jacka och tagit min data så var de bara till att promenera.. Jag led.. Jag trodde jag skulle avlida av värmeslag... Träffade grannen också som var ute med sin hund och tänkte jag får ju va social och prata om han nu vill de.. Kan ju inte ba säga hej och gå förbi om han stannar...
Vilket han gjorde... Neeeej tänkte jag.. Jag dör av värmen... Stod iaf och pratade i 2 minuter....
Sen promenerade jag vidare...
Kom ner till mamma slängde av mig jacka,skor,tröjan och tog ett block och började vifta med den i ansiktet....
Visade mamma dom där papperna jag fick från försäkringskassan igår.. Fattade noll och ingenting asså.... Så har fyllt i dom och ska skicka in dom idag så dom får dom i början av veckan....

Jag vill att de ska vara måndag nu.. Vill välja tapeter och golv.... :D Jag känner att jag vill börja packa och sånt men jag har inga kartonger och jag har inga tidningar hemma så de är inte så lätt....
Vill bara komma i ordning i 2:an nu.. Vill börja pilla och sätta grejerna där dom ska vara och så....
 
Nu ska jag gå ut och kolla hur de går för pappa och mamma...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0