29/4 - 30/4

Igår höll jag inte alls koll på klockan.. Jag hade duschat och klätt på mig. Klockan var 12.13 när jag fick ett sms från grannen dags att tvätta kaa..:D
Tur att de är någon som håller koll på när man ska tvätta.:D
Låg mest och chillade i soffan tills Kim kom.. Hon hade köpt med sig blåbärspaj och vaniljsås...
Så det blev fika ute på balkongen i värmen.. Marie ringde på eftermiddagen och sa att dom skulle komma och hämta sofforna.
Så dom plockade upp mig och Kim utanför min nya lägenhet och sen körde vi till brunnsvägen...
Såg rätt roligt ut när Marie skulle hjälpa Jens att ta sofforna..:D
När dom fått på ena soffan på släpet så kommer mamma och pappa o kör förbi och stannar och pappa hjälper Jens med sista soffan...
Sen åkte vi hem till mig.. Daniel skulle med komma.. Vi hade en trevlig fika och pratstund i mitt vardagsrum....
Sen körde Marie, Jens och Moa hem och Daniel o Kim körde också samtidigt...
Ställde mig och diskade när dom åkte sen hann jag inte mer än sätta mig i soffan så ringde mamma och frågade om jag skulle sova hemma eftersom jag skulle vara hundvakt...
Mamma o pappa kom och hämtade mig..
Igår innan jag somnade så ringde Kimpalainen mig och berättade en meeeeega rolig sak så man somnade gott... =)


Så nu har mamma åkt till Kyrkhult, dom skulle nog inte vara borta så länge idag verkade det som... Mamma hade värk i kroppen..
Nu ska jag ta Flynnan med mig och promenera hem till Kim och testa hennes nya te hon köpte igår...



Tjioooo



Kommentarer
Postat av: Kim

HappyHappyHappy :D :D

2009-04-30 @ 12:22:26
URL: http://kiimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0