23/4

Blev väckt av mamma i morse som sa att hon skulle åka och laga däcket på frendos.. Igår när bilen hade varit på service så hade det åkt in en skruv i däcket...
 Mamma åkte och Flynn var hemma med mig.. Han började pipa som attan och jag blev tokig.. Jag tänkte att han skulle ligga och morgon kela i sängen som han alltid brukar göra. Men inte idag inte...
Klev upp och klädde på mig, satte mig vid köksbordet och kände mig som en zombie.. Mamma kom hem efter en timme eller något...
Vi åkte ner till Uffe och Ola på kabo.. Lämnade 2 burkar till dom med kolor som jag hade köpt.. Fjäskade även till mig nycklarna till lägenheten.. Sen skulle mamma in på banken och sätta in pengar till Conny.. (Vi sålde hans volvo v70 d5 igår till en kille i Lund)
Banken var inte öppen (hade inte öpnnat) så då åkte vi till min lägenhet för att kolla hur den såg ut när allt var klart. Mega fint.. Hel nöjd med tapeter och golv men dessvärre såg de för jävligt ut efter all byggnadsdam..
Vi åkte ner till banken igen och ordnade det vi skulle och sen hem till min lägenhet på Brunnsvägen för att tvätta..
När vi tvättat klart så packade vi ner lite städsaker och åkte inom mamma och hämtade lite mer städsaker som plasthandskar och damsugare mm...
Åkte upp till lägenheten och började städa den.. Fy vilket jobb och min rygg den led och likaså mina fötter... 
När vi var klara med städningen vid 16.30 så kom Linda B på besök och sen kom Pierre för att se hur de såg ut..:D
I morgon 08.30 börjar vi flytta möblerna..:D *äntligen ska man få montera ihop sakerna man köpt*
Åkte hem till mamma för klockan 18.00 skulle hon va istan för då började hennes kurs.. Bokföringskursen och jag säger alltid fel.. Jag säger folkbokföring när folk frågar mig vart mamma är.. haha..
Pappa lagade mat. Lax med potatis och sås... Jag gick ut med Flynnan...
Efter maten åkte jag o pappa upp till min lägenhet för att montera ihop mitt köksbord som jag köpte på Ikea.. Så vi har precis kommit hem till mamma igen.. När mamma kommer hem så ska vi åka till min gamla lägenhet och packa bilen med kartonger och sånt..:D
I morgon ska Flynn vara hos Sussie hela dagen. Pappa tar med han till jobbet när han kör...
Fynn har pipit konstant hela dagen.. Kan förstå att han velat vara ute när det varit så fint väder...

I morgon blir det en rolig dag... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0