15/4

Vaknade klockan 8 idag, klädde på mig och gick ner till mamma..
När jag kommer ner till mamma så ligger hon och Flynn o sover ännu. Jaha tänkte jag satte på kaffe, tog fram mat till Flynn från frysen och plockade i ordning lite. Till slut hör jag mamma säga Linda är det du? Jag bara ja.. Tyckte jag levde om som satan där hemma.. Råkade smälla med köksskåpet någon gång mm...
Mamma vaknade till liv och satte sig och drack morgon kaffe medans jag tog min kopp te och gick ut och satte mig i solen...
Gick morgon promenaden med Flynn medans mamma skulle duscha...
Åkte upp till min tvåa för att städa ur köksskåpen mm. Jag och mamma hade en spann, 2 disktrasor och ajax med oss men vi insåg att de inte räckte.. Vi hade behövt vim... Så vi fick skita i de... Stod och pratade lite med Eskil innan vi gick. Gick hem till Pierre för en kopp kaffe.. Sen åkte vi till tandis med Adam men han hann inte vara där inne mer än 1 minut innan han fick en ny tid för han hade glömt sin tandställning hemma.. Smart unge.. 
Åkte och handlade frukostfrallor, körde hem Adam till sin mamma och sen körde vi hem för att äta lite... Mamma gick promenad med Flynn direkt när vi kom hem så då passade jag på duka fram och sätta på nytt kaffe mm... Tyckte det tog en himla lång tid för mamma att gå promenaden idag så jag gick ut och började vattna blommorna och ha mig....
Sen när moder kom tillbaka så var de bara att äta och sen packa bilen för att åka till återvinningen i Mörrum.. Jag och mamma hade tänkt vi skulle köra en runda till men kom på att de kan vi göra i morgon förmiddag innan jag ska till barnmorskan...
Jag och moder satt ute i solen och pratade gamla minnen om mormor... Sen kom kära pappa hem så han la sig på gräsmattan och kelade med Flynnan... Jag satt och tjatade om att jag ville till Ikea men varken mamma eller pappa hade lust med de..
Jag gick in och satte mig vid datorn.. Pappa tinade kött i micron och mamma kom och la sig på sig säng bakom mig.. 
Sen kom pappa också.. Jag satt och spelade.. Micron pep ett antal gånger att den var klar men när jag vänder mig om så ser jag att dom har somnat.. Jaha tänkte jag.. Var så duktigt rastlös... Blev nästan gråhårig.. Så jag tog med mig en fralla och sen gick jag hem...
När jag kom hem så diskade jag och plockade iordning här hemma.. Hann vara hemma i tio minuter innan jag fick ett sms av mamma där hon frågade om jag hade gått hem och jag skrev ja jag blev ju gråhårig och ni sov och då fick jag tillbaka jaha är det dags att köpa hårfärg då?. 15 min senare så stod och bredde mig min fralla när det plingade på dörren. Blev så rädd så jag hoppade till. Var inte alls beredd på de.. Då var det mamma som kom och hälsade på med Flynn. Hon var här i typ 10 min sen gick hon igen.
Har precis damsugat av lite här kommer inte åt överallt eftersom de står KARTONGER precis överallt.. Jag håller på bli tokig..
Jag sitter och inväntar på att Jonas och Carro ska komma så ska vi fika lite och så...
I morgon är det äntligen barnmorskan igen..:D  Ska nog slagga nere hos mamma ikväll, hon frågade mig om jag ville de..
Trivs inte alls nu när de är såhär i lägenheten...

Men men... Nu ska jag ringa och efterlysa dom Jonte och Carro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0