Städat

Jag säger bara fy fan för att ligga på alla 4 och damsuga under säng, soffa tv mm när man är gravid.. Det suger verkligen musten ur en...
Brukar typ ta 15 minuter för att damsuga hela min lägenhet men nu tog det mig en timme och det är för vi bott tre personer i min lägenhet i 2 veckors tid...
Sitter och funderar på om man verkligen kommer orka damma nu och sen damsuga igen och skura golvet... Har ifs toaletten kvar med att städa... Eller om man bara tar toan idag och sen tar man resten i morgon....

Sov nere hos mamma natten till idag.. Kändes skönt med lite sällskap....
Mamma o pappa är inne i stan och handlar dom sista julklapparna...

Idag hoppas jag verkligen vi ska äta renskavsgratäng.. Blev ju inte av igår och jag är meeeega sugen på det...

Vad sker annars denna söndag? Ja de sker nog inte allt för mkt, söndagar brukar vara sega annars...

Känner bara för att plocka ner julsakerna igen.. Vill inte ha dom uppe... Har ingen julkänsla för fem öre...
Och dessutom så sken solen idag med och då fick man dom här sommar känslorna, men nu har ju solen försvunnit igen.. Känns verkligen inte som det är julafton om 3 dagar heller..

Anki hade skrivit till mej på facebook idag som jag läste nyss och hon hade skrivit att hon ska flytta hem om 7 veckor.. Verkligen länge sen man träffade henne..
Missade Linda Erlandssons fest igår med.. Hade ingen skjus ner till Olofström.. Men dom hade haft det trevligt ändå...:D
Hade nog bara varit jag som hade varit nykter isf...:D

Usch känner att man börjar bli hungrig igen och det var inte många timmar sen jag åt frukost....:S

Nej nu tror jag att jag ska fortsätta med min städning så man kan bli klar någon gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0