Sängdags

Snart är det lägg dags...
Suttit uppe hos sjuklingen Kim en stund och druckit te och suttit och pratat massa... Usch vad hon hostade.. Tyckte synd om henne..
Mötte syrran utanför min port med när jag gick hem.. Ida ska slagga hos mej ikväll...
Upp om ett par timmar och då blir de promenera ner till mamma för frukost och sen kommer det massa gäster för mamma o pappa ska ha julbord hemma kl 13.00..
Britt och Elis åker med hem men det blir efter julbordet....
Vad sker annars en fredagskväll då?? Det händer nog inte så mkt det brukar det aldrig göra annars...
Någon som har förslag så kom med det... :D
 Igår var det ruggit kallt när man gick hem från moder natur... Kollade på sista avsnittet av bonde söker fru där.. Magnus och Emma lever lyckliga i alla sina dagar... Förstod nästan att det inte skulle bli något mellan Per och Åsa och Hanna och Elias....
Men jag trodde bögen Peter och Wille skulle hålla ihop men det gjorde dom inte heller... Tur att det var någon/några som fungerade ihop....
När jag kommer hem från mamma på kvällen så ska jag banne mej ta och plocka i ordning här och damsuga och gå ner till tvättstugan och boka tvättid och så....

Cigg nu och sen göra sig i ordning från sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0