Lördag

Usch vad jag var trött i morse. Mamma ringde och väckte mej men vet inte vad klockan var men somnade om duktigt snabbt igen när vi hade lagt på...
När jag vaknade kändes det som klockan var 2-3 på eftermiddagen för vaknade och somnade om igen väldigt många gånger, men när jag vaknade så var klockan bara 12... Så skönt men var fortfarande svin trött....
Men tänkte att man kan ju inte ligga och sova bort hela dagen...
Satte mej vid datorn..Kim kom in på msn.. Gick upp till henne och hon bjöd på grönt te. Satt och snackade lite och så... Hon mådde inte så bra idag..=S
Men sen gick jag hem och skulle slänga mej i duschen, ringde till mamma och kollade vad dom gjorde och när mamma sa att hon och hundarna hjälpte Kevin dela ut reklam så kände jag att men då har jag ingen panik med duschen....
Sitter och kollar på svenska hjältar på tv:n efter det ska jag slänga mej i duschen och sen ska jag ner till mamma.. Ska äta middag där idag.. Renskavsgratäng... Fyyy faaaaan vad gott de är...
Nu ska jag glo vidare på tv:n..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det kväll och klockan är 23.18 och jag är svin trött...Fattar inte att man kan vara såhär trött... Jag sov ju ändå till klockan 12 idag...
Blev ingen renskavsgratäng hemma hos mamma o pappa idag... Dom var inte hemma... Mamma sa till mej vid 15.00 att hon skulle köra o hämta pappa från gungvala... Joo tjeeeena... klockan blev 19.00 innan dom ens kom hem... Men då hade jag och syrran ringt och beställt gyros tallrik från grillen som mamma o pappa tog med sig hem...
Totalt hopplöst och äta sig mega mätt för jag är ändå hungrig efter någon timme igen... Men kan ju inte hålla på äta hela tiden heller, varken bra för tänderna eller kroppen och fet vill man ju inte bli....

Nu har jag väldigt stora funderingar på att göra mej klar för sängen och sen krypa ner...

I morgon är det söndag och fjärde advent, tiden går rätt fort ändå... Julafton på onsdag..
Har kommit överens med mej själv om att jag ska bli bättre på blogga lite mer...
Tycker det går en vecka mellan varje inlägg man skriver....


GODNATT SÄGER JAG NU FÖR NU SKA JAG VERKLIGEN GÖRA MEJ KLAR FÖR SÄNGEN FÖR NU GÅR ÖGONEN I KORS..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0