Juldagen

Ringde sis i morse innan jag slängde mej i duschen... Fick ringa och väcka henne för vi skulle gå ner till mamma tillsammans för vi skulle käka frulle här med alla andra..:D
Precis när jag kommit ur duschen så ringde det på dörren och då var de syrran som kom....
Klädde på mej och fönade håret och så sen gick vi ner..
Var rätt skönt ute, de var inte för kallt ute så man frös inte näsan av sig... Men när vi kommer in på mammas gata så var de rena rama isgatan.. Vi åkte skridsko fast med skorna...
Sen när vi kommer in så började jag duka fram frukosten och gjorde kaffe och allt...:D Sen var det ett par sömntutor som gick och la sig.. Mamma, pappa och Britt....
Kl 2 ska vi åka på middag hemma hos Anders o Christel.... Undra vad det blir för gottit..
Ligger i syrrans rum.... Flisan och Ida sitter och håller på med typ photoshop....
Ska snart fixa i ordning mitt hår, se om man kan få iordning någon frisyr av det...

Idag gick jag in i graviditets vecka 9... :D

Naj nu ska syrran fixa håret på mej... locktången är varm nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0