Julafton!!

Kom precis hem från mamma efter massa mat o klappar och allt...
Jag och sis gick ner dit i morse och skulle äta frukost med dom. Tog oss en kvart att gå för det var svinhalt och de regnade en massa ute med...
När vi väl kom ner där så stod frukosten dukat på bordet, alla skulle precis börja äta....
Efter frukosten så blev de fullt upp då skulle mamma o pappa göra köttbullarna och jansons frestelse mm.. Jag och syrran tog en promenad med hundarna vid halv 1 för att slippa att alla sprang på varandra...
Sen vid 1 tiden så kom mammas sambos barn Kevin, Adam och deras mamma Linda. Dom skulle fira med oss för annars hade dom fått sitta själva...
Vid 2 tiden så satt vi och käkade julbord, kände mej inte alls sugen på det. Men fick i mej lite iaf...
Vid 3 tiden så skulle dom flesta kolla på kalle anka och jag trodde jag skulle smälla av, hatar verkligen kalle anka...
Sen när kalle anka var slut så bytte vi kanal och där var prinsen & jag på tv:n.. Genast mkt bättre.. Allihopa satt och kollade på den filmen.. Sen vid 5 tiden så kom våran kära tomte... Haha vi höll på skratta ihjäl oss.. Han skulle sätta sig på stolen men missade den och satte sig på golvet med en jävla fart....
Men men julklappsutdelningen gick väl ändå relativt snabbt...
Varje år har vi kört att en och en ska öppna en varsin julklapp så ska man visa för alla vad man fick och säga vem man fick den ifrån och i år protesterade vi på det för de tar sån jävla tid annars....
Men jag fick iaf 3 presentkort på IKEA =), jag fick handdukar,pengar, giraffen från partylite som jag velat ha så länge till min samling me elefanten och zebran och jag fick ett present kort på på harmoni... Kan välja mellan massage och så men jag ska ta fotvård.. Man ska va rädd om sina fötter....Hmm vad fick jag mer.... hmmm.... kommer inte på...
Men syrran fick de hon önskade sig iaf... en digitalkamera och en plattskärm till sin data och lite annat smått och gott.. det var de som var det högsta på hennes önskelista plattskärm och digitalkamera...
Kevin och Adam blev mega glada för sina gamestolar som dom fick....
Tror alla blev riktigt nöjda med sina julklappar....
Efter alla julklappar så blev det ris a la malta med kaffe, mjukpeppakaka mm....
Så mätt nu så vet inte vad man ska ta sig till... Sitter hemma i min lgh nu... Skönt och få komma hem.....
Jag säger bara första gången jag vann på någon lott iaf.. Fick en trisslott i julklapp med och den vann jag 50 kr på.. =) *överlycklig* haha...
Aldrig vunnit på någon lott innan... Men det var väl på tiden det med...

Nu ska jag fortsätta packa upp sakerna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0