Frukost

Nu är man mätt och belåten...
Pappa stekte ägg till frukost..:D Och ett glas o´boy till det..
Får boka om min tvätttid, skulle börjat tvätta för en timme sen, men de är bara några påslakan som skulle tvättas upp så man slipper tvätta massa påslakan nästa gång man ska tvätta. Men ska ta det någon gång denna veckan tänkte jag...
Sitter och funderar på vad man kan göra för roligt nu...
Näsan bara rinner och rinner på mej och jag blir snart tokig. Har snart användt upp en hel toarulle från inatt.. Jag känner mej inte alls dålig och känner att jag inte har någon feber heller.. Känner mig pigg men ändå rinner näsan.. Hade det varit en redig förkylning så hade jag suttit med hosta och feber och riktigt riktigt täppt så jag knappt kunnat prata för de är så jag blir när jag är förkyld... 
Men men får väl se om det bryter ut mer eller inte... 
Snart dör mitt batteri på datorn, har inte sladden i så nu är det dags att sluta blogga innan den dör för mej.
.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0