1dag kvar

Ska snart åka in till stan med moder natur..
Ska te vägga rökeri och köpa rökt ål... äckligt som attan... Ska inom sys med för moster hade satt in pengar till mamma för att mamma ska köpa en whiskey flaska till pappa från dom som han ska få i julklapp..
Sen ska vi till djuraffären och köpa mer hundmat.. Mamma har köpt en varsin julklapp till Flynn och Spike med... Dom får gristryne och grisöron som dom ska få öppna i morgon bitti.. Ska bli roligt och se om dom kan öppna paketen.. Tess klarade ju det när hon fanns i livet...



KÄNNER VERKLIGEN INTE FÖR ATT ÅKA TILL STAN!!!!

Suttit och slängt i mej en kopp kaffe och 1 leverpastej smörgårs och jag var inte alls sugen på kaffe så jag tog typ 2 munnar och sen hällde jag ut det.. Är aldrig kaffe sugen något mer... Rätt bra faktiskt..:D

Britt och Elis ska börja köra neråt hit vid 12 tiden så dom är väl här vid 2 eller något...

Ne man får väl ta och göra sig i ordning lite....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
uppdatering...

Jag säger bara att när jag kom in till stan så ville jag därifrån lika snabbt igen... Det var ont om parkeringsplatser och det var fullt med folk precis överallt....
Det var till och med smokat med folk inne i djuraffären och då är det illa... Inne på sys stod vi nog i kö i en kvart....
Borta bra men hemma bäst säger jag bara...:D

Kommentarer
Postat av: Paula

2008-12-23 @ 10:45:33
URL: http://paulacarolineryberg.blogg.se/
Postat av: Paula

Blev lite fel där med inlägget. Så du har bytt namn? Varför har du gjort det? Är du också gravid? Skoj! Vem är far? :)

2008-12-23 @ 10:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0